En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies pour assurer le bon fonctionnement de nos services.
En savoir plus

L'actualité de l'occitan

Divendres 18 de genièr : Dictada occitana del Grand Albigés

Par OLIVIER DINH, publié le jeudi 20 décembre 2018 17:22 - Mis à jour le jeudi 20 décembre 2018 17:22
Dictada-2019_600x400.jpg
En 2019, la Dictada occitana del Grand Albigés se passarà divendres 18 de genièr a la novèla sala de fèstas de Pratgraussals, ambe lo concors de la vila d’Albi.

Ongan la tematica de la Dictada seràn los contes de Loïsà Paulin.
La Dictada començarà coma cada an a doas oras, e l’acuèlh se farà a partir de doas oras manca un quart.

En 2019, la Dictée occitane du Grand Albigeois aura lieu vendredi 18 janvier dans la nouvelle salle des fêtes de Pratgraussals, avec le concours de la ville d’Albi. Cette année la thématique est Loïsà Paulin et ses contes. La Dictée commencera vers 14h, avec un accueil à partir de 13h45.

Comptarem ambe la participacion d’establiments d’Albi, coma l’Escòla Ròcaguda, la Calandreta d’Albi, o lo collègi e lo licèu Bèlavista, mas tanben d’escòlas, collègis e licèus de Puèggozon, de Sant Sulpici, de Galhac, de Rabastens e de L’Isla d’Albigés.  E plan solide, de totes los adultes que vendràn partejar aquel moment !

Nous compterons avec la participation d’établissements d’Albi, comme l’école Rochegude, la Calandreta d’Albi ou le collège et le lycée Bellevue,mais aussi d’écoles, collèges et lycées de Puygouzon, de Saint Sulpice, de Gaillac, de Rabastens et de l’Isle-sur-Tarn. Et bien-sûr,de tous les adultes qui viendront partager ce moment !

Dictada 2018

Aquí lo debanament de la fèsta : la Dictada començarà a 2 oras vint totes amassa e contunharà pels adultes e pels liceans dins lo Hall Nòrd. Entre 2 oras trenta cinc e tres oras manca un quart, se farà la correccion collectiva e après l’animacion : de scenòtas, de poesias de Loïsà Paulin, interpretadas pels escolans, collegians o liceans. A tres oras e quart i aurà un pichon vespertin, seguit d’un regropament per la foto, los cants (doas cançons de Loïsà Paulin, « Airolet » et « Direm pas a la nòstra nena »), e per acabar la remesa dels prèmis per las escòlas, collègis e licèus. Los escolans partiràn cap a quatre oras manca un quart, mas la Dictada contunharà ambe la remesa dels prèmis pels adultes e d’un aperitiu. La manifestacion s’acabarà cap a 5 oras e mièja.

La dictée commencera à 14h20 tous ensemble, et ensuite elle continuera pour les adultes et pour les lycéens dans le Hall Nord. Entre 14h35 et 14h45 aura lieu la correction collective, et ensuite l’animation : des scènes, des poèmes de Louisa Paulin, interprétés par les écoliers, collégiens ou lycéens. À 15h15 il y aura un petit goûter, suivi d’un regroupement pour la photo, des chants (deux chansons de L. Paulin : « Airolet » et « Direm pas a la nòstra nena »), ainsi que la remise des prix pour les écoles, collèges et lycées. Les scolaires partiront vers 15h45, mais la Dictée continuera avec la remise des prix adultes et interventions diverses, suivie d’un apéritif. La manifestation se terminera vers 17h30.